top of page

TARIEVEN

Voor de volledige tariefbeschikking verwijzen je graag naar de website van het NVM (beroepsorganisatie). Via deze link vind je de tarieven voor 2023.

JE ONTVANGT DE REKENING VAN INFOMEDICS

In de praktijk geven wij je graag alle aandacht en goede zorg. Daarom werken wij samen met Infomedics voor het versturen en innen van onze rekeningen. Dit betekent dat je een rekening voor de zorg krijgt van Infomedics.

 

VERGOEDING VAN DE ZORGVERZEKERAAR 

Als je zorgverzekeraar een gedeelte van je rekening vergoed, staat dit duidelijk op de rekening. Wat overblijft betaal je aan Infomedics. Heb je een vraag over de hoogte van de vergoeding op de rekening? Neem dan contact op met je zorgverzekeraar. Staat er geen vergoeding op de rekening? Betaal dan alles aan Infomedics en controleer daarna of je de rekening nog kunt indienen bij de zorgverzekeraar.

 

JE ONTVANGT DE REKENING VOORTAAN DIGITAAL 

Je ontvangt van Infomedics een e-mail op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Belangrijk dus om je actuele e-mailadres aan ons door te geven. Daarnaast hebben wij je mobiele nummer nodig. Je ontvangt van Infomedics een sms-code om de rekening te kunnen openen. Zo zorgt Infomedics ervoor dat je gegevens goed beschermd blijven.

 

Hieronder ziet je hoe het precies werkt:

INFOMEDICS.png

Wil je je rekening liever per post blijven ontvangen? Geef dit dan aan ons door tijdens je volgende bezoek.

REGEL HET ONLINE

Op de website van Infomedics kan je veel zaken rondom de betaling van de rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:

  • Status van je betaling controleren
    Ga naar www.infomedics.nl. Je treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul de omschrijving (cijferreeks) in die op rekening staat en controleer of je rekening is betaald. Als dit niet het geval is kan je direct betalen via iDEAL.

  • Hulp bij betaling van je rekening
    Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt je kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kan je tegen kosten een betalingsregeling treffen. Verder vind je online meer informatie over het Infomedics Betaalplan.

  • Veelgestelde vragen bekijken
    Als je een vraag hebt, is het antwoord meestal te vinden onder veelgestelde vragen. Anders kan je altijd contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics.

 Toch nog een vraag? Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer +31362031900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur). 

 

WAT GEBEURT ER MET JE GEGEVENS?

Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij je gegevens met Infomedics. Infomedics doet er alles aan om je gegevens maximaal te beveiligen, uiteraard voldoen zij aan alle geldende wetten en regels rondom privacybescherming. Informatie over hoe Infomedics omgaat met de bescherming van privacygevoelige informatie vindt je op www.infomedics.nl.   

 

BETALINGSVOORWAARDEN INFOMEDICS

In opdracht van Mondhygiënist Voss verstuurt en incasseert Infomedics rekeningen voor de zorg die je hebt gehad. Infomedics voldoet hierbij uiteraard aan alle (privacy) wet- en regelgeving, zowel de regels die van toepassing zijn op ons als zorgaanbieder, als aan de regels die vanuit de wet gelden voor Infomedics.

 

Wat zijn de belangrijkste betalingsvoorwaarden van uw rekening van Infomedics?

  • Infomedics mag, als dit mogelijk is, de rekening declareren bij je zorgverzekeraar. Je ziet een eventuele vergoeding altijd terug op de rekening.

  • Infomedics verwacht dat je de rekening betaalt vóór de vervaldatum zoals vermeld op de rekening.

  • Als je de rekening niet voor de vervaldatum heeft betaald, dan ben je in verzuim zonder dat daarvoor een nadere ingebrekestelling is vereist. Omdat je het uiteraard vergeten kunt zijn, krijg je een herinnering waarbij wordt gevraagd de rekening alsnog te voldoen, binnen 15 dagen nadat je deze hebt ontvangen. Mocht de betaling binnen deze gestelde datum uitblijven, dan brengt Infomedics rente en incassokosten in rekening.

  • Infomedics mag de betaling eerst in mindering brengen op de incassokosten, vervolgens op de in rekening gebrachte rente en tenslotte op het oorspronkelijke bedrag van je rekening.

  • Houd er rekening mee dat, wanneer je een klacht indient of jezelf inschrijft bij een andere zorgaanbieder, de rekening uiteindelijk nog steeds betaald moet worden. De betalingsverplichting kan hierdoor niet worden opgeschort.

bottom of page